Veelgestelde Vragen

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dat?

De website stuurt altijd direct een bevestigingsmail nadat u heeft afgerekend en de bestelling heeft afgerond. Mogelijk is de bevestigingsmail in uw spamfilter terechtgekomen. Controleer alstublieft uw spamlijst, waar u meestal de bevestiging zult vinden. Daarnaast kunt u de bestelling ook zien staan in "mijn account" wanneer u bent ingelogd.

 

Ik heb nog geen "Track en Trace" code ontvangen, wat moet ik doen?

U ontvangt de Track en Trace-code pas nadat uw bestelling is ingepland en overgedragen aan het transportbedrijf. Dit proces kan soms 1 dag in beslag nemen, en tijdens het weekend kan het zelfs tot maandag duren. Indien het langer dan 24 uur duurt, of na een weekendbestelling tot maandag, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@goedkoopdrank.nl. Het is ook raadzaam om uw spam- en reclamefolders te controleren, aangezien de e-mail mogelijk daar terecht is gekomen.

 

Kan ik ook op rekening kopen?

Nee, wij bieden helaas geen betaling op rekening of credit aan. Er is echter een uitzondering voor sportverenigingen, instellingen en in sommige gevallen bedrijven. Instellingen en bedrijven kunnen een verzoek indienen voor automatische incasso SEPA door te mailen naar ons klantenteam op info@goedkoopdrank.nl of door te bellen naar 085-1118820.

Levertijd: Hoe Snel Komt Mijn Cargo Levering

Levertijden Noord Holland Meestal binnen 1 a 2 werkdagen geleverd. Spoed? bel ons even op 085-1118820

Levertijden +/- Rest van Nederland & 
België Meestal

Maandag bestellen voor 10 uur = woensdag Leveren

Dinsdag bestellen voor 10 uur = Donderdag Leveren

Woensdag bestellen voor 10 uur = Vrijdag Leveren

Donderdag bestellen voor 10 uur = Vrijdag Leveren

Vrijdag bestellen voor 10 uur is = Maandag Leveren

Wat als een product niet meer op voorraad is?

Helaas is het niet mogelijk om 100% manco's te voorkomen. Goedkoopdrank.nl / MMA bv kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden en manco leveringen. Indien uw bestelling niet op voorraad is, zullen wij meestal contact met u opnemen via e-mail of telefoon om u te informeren over de langere levertijd. Indien gewenst zullen wij het ontbrekende product crediteren. Manco's worden nooit afgeleverd. Gewoonlijk crediteren wij de manco's al de eerstvolgende werkdag op uw rekening.


Wie is de bezorger?

Nederland en België worden bezorgd door externe vrachtwagens van Stad Alkmaar Cargo. Na verzending ontvangt u een verzendnummer en de gegevens van de afleverdag en het geschatte aflevertijdsvenster.


Hoe laat + Door Wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Zie na verzending uw e-mail. Hierin staat de vervoerder vermeld, evenals de naam en het telefoonnummer van de vervoerder. Doordat wij zo voordelig mogelijk willen vervoeren, wordt de transporteur pas op het laatste moment bekend die bij u in de route rijdt.


Kan ik met een creditcard betalen?

Nee, U kunt niet betalen met een creditcard vanwege de provisiekosten die worden berekend over het statiegeld.