1. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?

  • Directe bevestiging: Na afronden van uw bestelling stuurt de website automatisch een bevestigingsmail.
  • Controleer uw spam: Kijk in uw spam- of reclamefolders; de mail kan daar terecht zijn gekomen.
  • Bekijk “Mijn Account”: Log in op uw account om de status van uw bestelling te controleren.

2. Ik heb nog geen Track & Trace-code ontvangen, wat moet ik doen?

  • Verzendproces: De Track & Trace-code wordt verstuurd zodra uw bestelling is ingepland en overgedragen aan het transportbedrijf. Dit kan tot 24 uur duren.
  • Weekendbestellingen: Bij bestellingen in het weekend kan de code pas op maandag verstuurd worden.
  • Actie ondernemen:
    • Controleer uw spam- en reclamefolders.
    • Als u na 24 uur (of na een weekendbestelling) nog geen code heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via Artie.

3. Kan ik op rekening kopen?

  • Standaardbeleid: Wij bieden standaard geen betaling op rekening of krediet aan.
  • Uitzonderingen:
    • Sportverenigingen
    • Instellingen
    • Bepaalde bedrijven
  • Voorwaarden: Instellingen en bedrijven kunnen een verzoek indienen voor automatische incasso (SEPA). Neem hiervoor contact op via Artie of bel ons op 085-1118820.

4. Levertijd – Hoe snel komt mijn Cargo-levering?

  • Noord-Holland: Meestal binnen 1 à 2 werkdagen. Heeft u spoed? Bel ons op 085-1118820.
  • Rest van Nederland & België:
    • Maandag bestellen vóór 10.00 uur: Levering op woensdag
    • Dinsdag bestellen vóór 10.00 uur: Levering op donderdag
    • Woensdag bestellen vóór 10.00 uur: Levering op vrijdag
    • Donderdag bestellen vóór 10.00 uur: Levering op vrijdag
    • Vrijdag bestellen vóór 10.00 uur: Levering op maandag

5. Wat als een product niet op voorraad is?

  • Manco’s voorkomen: Hoewel wij ons uiterste best doen, kunnen kleine manco’s (niet-leveringen) voorkomen.
  • Actie:
    • Wij nemen meestal contact met u op via e-mail of telefoon om u te informeren over een langere levertijd.
    • Indien gewenst, wordt het ontbrekende product gecrediteerd. Manco’s worden nooit afgeleverd.
    • De creditnota wordt doorgaans op de eerstvolgende werkdag verwerkt.

6. Wie is de bezorger?

  • Externe bezorging: Leveringen in Nederland en België worden uitgevoerd door externe vrachtwagens van Stad Alkmaar Cargo.
  • Na verzending: U ontvangt een verzendnummer met de gegevens van de afleverdag en het geschatte tijdsvenster.

7. Hoe laat en door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

  • Verzendinformatie: Na verzending ontvangt u een e-mail met:
    • De naam en het telefoonnummer van de vervoerder.
    • Het geschatte aflevertijdsvenster.
  • Transporteur: De exacte transporteur wordt kort voor levering bekendgemaakt, zodat wij zo voordelig mogelijk kunnen vervoeren.

8. Kan ik met een creditcard betalen?

  • Betaaloptie: Helaas bieden wij geen creditcardbetalingen aan.
  • Reden: Dit komt door de provisiekosten die worden berekend over het statiegeld.

Met deze FAQ hopen we u duidelijk en snel van dienst te zijn. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op via Artie.